вторник, 20 октомври 2009 г.

Колажи

Колажи с послание

Колаж: Изцеление 


 Колаж: Ангел Хранител


Колаж: Твоят танц


Колаж: Съвършенство


Колаж: Любов безусловна



Колаж: Ти си красота


Колаж: Духът е в теб


Колаж: С теб съм винаги и твоят извор съм


Колаж: Вътрешното дете


Колаж: Намасте


Колаж: Звездни пътеки


Колаж:Споразумение


Колаж: Регресия


Колаж: Потенциал
Във Вселена изобилна роди се малка синя светлина, нарекоха я с име, планетата Земя. Бе чудна пъстра жива тъкан, изплетена от прецизните ръце на Творец Един, и съзнание разшири се като песен за да бъде Волята на тоз Един. 
В приказката сън живяха хора, но веднъж случи се така че магията се развали, очички премигваха към небосвода за да питат "Кой съм Аз, от къде съм се родил?" 



Колаж: Ти не си сам




Колаж: Природен свят




Колаж: Писание



Колаж: Свещено разбиране
"Навътре гледай, защото душата е ключ на вселената
 - и не виждаш ли в себе си, вън от себе си не можеш видя."



Колаж: Послание



Колаж: Контакт



Колаж: Дете на Светлината


Колаж: Ин Аум Ян




Колаж: Фрактален Свят



Колаж: Идея





Колаж: What the world now needs
От какво се нуждае Света сега?